Otsikko
Muutin liikuntavammaisen lapsen kanssa uuteen kotiin. Täällä ei tehdä kunnolla lumitöitä emmekä pääse minnekään, edes rapusta ulos. Olen etsinyt kaikkialta…

Kysytty

Muutin liikuntavammaisen lapsen kanssa uuteen kotiin. Täällä ei tehdä kunnolla lumitöitä emmekä pääse minnekään, edes rapusta ulos. Olen etsinyt kaikkialta tietoja ja lakeja mihin ihmiset ovat oikeutettuja, mutta en löydä mitään. Palautteen antaminen ei ole auttanut.

Vastaus

Vastattu

Ehkä lakien etsimistä helpompaa olisi kysyä apua vammaisjärjestöistä. Invalidiliiton vammaisten neuvontapalvelu lupaa, että "Invalidiliiton asiantuntijat auttavat vammaisten henkilöiden palveluihin tai oikeuksiin liittyvissä kysymyksissä. Tarvittaessa ohjaamme sinua eteenpäin oikean tahon puoleen", ja se vaikuttaisi hyvältä reitiltä päästä asiassasi eteenpäin.