Missä teoksessa on Lassi Nummin runo Me hyvästelemme toisemme, joskus lähdön hetkellä, joskus ennen tai jälkeen. Usein hyvästely jatkuu ja jatkuu, ehkä vuosia…

Kysytty

Missä teoksessa on Lassi Nummin runo
Me hyvästelemme toisemme, joskus lähdön hetkellä, joskus ennen tai jälkeen.
Usein hyvästely jatkuu ja jatkuu, ehkä vuosia, vaikka lähtö on koko ajan lähellä...(jne.)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Saimme lukijaltamme kommenttina tiedon, että runo löytyy kokoelmasta Karu laidunrinne.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Runo on kokoelmasta Karu laidunrinne

Kiitos paljon!