Otsikko
Miten jatkuu Rumin runo: Kuuntele pieni pisara...tämä runo oli elokuvassa Kuningatar ja Abdulah

Kysytty

Miten jatkuu Rumin runo: Kuuntele pieni pisara...tämä runo oli elokuvassa Kuningatar ja Abdulah

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti mainitsemastanne Mawlana Jalaladdin Rumin (k. 1273) runosta ei ole suomennosta.

Stephen Frearsin vuonna 2017 ohjaamasta elokuvasta Victoria ja Abdul on tehty DVD-tallenne, joka on lainattavissa myös kirjastoista.