Otsikko
Missä runossa on lause:Kallista viljaa leikkasi luoti, parhainta täällä säästänyt ei... Onko Pohjanpään runo esim. sankarihauta?

Kysytty

Missä runossa on lause:Kallista viljaa leikkasi luoti, parhainta täällä säästänyt ei...
Onko Pohjanpään runo esim. sankarihauta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hei!

Kyse ei ole Pohjanpään Sankarihaudasta, sen pystyin tarkistamaan. Runo on Heikki Asunnan kirjoittama, todennäköisesti löytyy kokoelmasta Leirinuotio (en kykene nyt tarkistamaan asiaa).
Googlella sain tulokseksi blogisivun http://jukola.blogspot.com/search?q=asunta%2C+heikki (vaikuttaa melko luotettavalta).