Onko totta, että Vatikkanilaiset lähettävät keskimäärin 7200 kirjettä guinnesin ennätyskirjaan vuodessa (maailman eniten)? Ja jos on, haluaisin tietää pääsikö…

Kysytty

Onko totta, että Vatikkanilaiset lähettävät keskimäärin 7200 kirjettä guinnesin ennätyskirjaan vuodessa (maailman eniten)? Ja jos on, haluaisin tietää pääsikö se ennätys kirjaan? Ja mihin?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wikipedian tieto on peräisin New York Timesista vuodesta 2004 ja pitänee paikkansa. Suomenkielisessä Ennätysten kirjassa vuodesta 2004 ja 2005 ei ole mainintaa tästä mutta on mahdollista että muunkielisissä versioissa olisi.