Otsikko
Missä kotimaisessa kirjapainossa on painettu Nina Pirhosen uutuuskirja Pompom ja kotipuuhat (Otava)?

Kysytty

Hei, missä kotimaisessa kirjapainossa on painettu Nina Pirhosen uutuuskirja Pompom ja kotipuuhat (Otava)?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Otavalta kerrottiin, että kyseisen kirjan painopaikaksi on merkitty Kansio-Aitta, Helsinki. Kustannustoimittaja, joka näitä tietoja päivittää on tällä hetkellä lomalla, joten tieto ei ole ihan sataprosenttinen.

0 ääntä

Kommentit

Kysyttiinköhän tässä painopaikkaa (kustantaja Otavahan mainitaan jo kysymyksessä)?