Otsikko
Missä animaatiossa pingviinit kiipeää Mount Everestille ja laskettelevat pitkin rinteitä?

Kysytty

Missä animaatiossa pingviinit kiipeää Mount Everestille ja laskettelevat pitkin rinteitä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Woody Woodpecker eli Nakke Nakuttaja -animaatioissa on jakso, jossa pingviini Ville Viluinen (Chilly Willy) päätyy Mount Everestin rinteille. Ehkä kyse ei ole tästä lyhyestä animaatiosta? Kokonaista animaatioelokuvaa ei näillä johtolangoilla löytynyt.

https://www.youtube.com/watch?v=o6R5r-Jj38g&ab_channel=WoodyWoodpecker