Otsikko
Olen uudelleen lukenut Amos Oz:n kirjan Tarina Rakkaudesta ja pimeydestä (Tammi, 2007). Onko alkuperäisessä kirjassa tai kirjan eri kieliversioissa ollut…

Kysytty

Hei, olen uudelleen lukenut Amos Oz:n kirjan Tarina Rakkaudesta ja pimeydestä (Tammi, 2007). Onko alkuperäisessä kirjassa tai kirjan eri kieliversioissa ollut kuvaliite Amoksen perheestä ja suvusta, suomalaisessa versiossa on vain yksi kirjaan painettu kuva. Löysin internetistä oheiset kuvat puolalaiselta sivustolta (https://zagner.blog.polityka.pl/2016/04/04/masakra-nad-cwiartka-kurczak…) ja jos Suomesta kirja kuvaliitteineen löytyisi miten sen voi kaukolainata.

Liitetiedostot

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tästä omaelämänkerrallisesta romaanista on Suomen kirjastoissa saatavana suomenkielisten painosten lisäksi englanninkielinen ja saksankielinen laitos ja ne kaikki ovat kuvittamattomia.

0 ääntä

Kommentit

Voisiko kuvaliite löytyä, Amos Oz:sta tehdystä elämäkerrasta, esimerkiksi Robert Alterin kirjoittamassa kirjassa?