Haluisin tietää että teillä kirjoja tekstineen ja kuvineen islanninsillistä ja sillistä?

Kysytty

Haluisin tietää että teillä kirjoja tekstineen ja kuvineen islanninsillistä ja sillistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjastossa olevista kirjoista, esim. Kalat, sammakkoeläimet ja matelijat, Kodin suuri eläinkirja 8 ja Nuutila: Sillikirja, löytyy jonkin verran tietoa silleistä ja myös niiden kuvia, tosin kaikki löytämäni kuvat olivat melko pieniä. Internetistä löysin melko hyvän kuvan osoitteesta http://www.karesuando.se/fiske/ritade/sill.jpg .
Tervetuloa kirjastoon. Voit kysyä apua tietopalvelusta, neuvomme sinua mielellämme tiedonhaussa.