Otsikko
Missä Aaro Hellaakosken runossa esiintyy herra Heikkilä (tai Heikkinen) joka istuskelee tuolissaan omassa osakehuoneistossaan ja miettii asioita? Miten tämä…

Kysytty

Hei, missä Aaro Hellaakosken runossa esiintyy herra Heikkilä (tai Heikkinen) joka istuskelee tuolissaan omassa osakehuoneistossaan ja miettii asioita?

Vastaus

Vastattu

Herra Heikkilä "istuu tuolillansa / omassa osakehuoneessansa" Hellaakosken Hiljaisuus-kokoelman runossa Herra Heikkilä.