Minun pitäisi tietää onko Satukerhoista tai yleensä saduista tehty ammattikorkeakouluihin opinnäytetöita ja yliopistoihin graduja Suomessa, miten etsin ne…

Kysytty

Minun pitäisi tietää onko Satukerhoista tai yleensä saduista tehty ammattikorkeakouluihin opinnäytetöita ja yliopistoihin graduja Suomessa, miten etsin ne verkossa helpoiten?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voit etsiä opinnäytetöitä esim. kirjastot.fi -sivustolta http://www.kirjastot.fi/fi-FI/. Valitse etusivulta Frank-monihaku, valitse Hakuryhmät-listalta Ammattikorkeakoulukirjastot tai Yliopistokirjastot. Hae sitten Valitse kirjastot -valikosta tietty amk-kirjasto/yliopistokirjasto tai Kaikki ja kirjoita Asiasana-hakukohtaan: sadut opinnäytteet tai satutunnit opinnäytteet. Saat listan, josta voit klikata tarkempia tietoja ja saatavuutta.
Googlesta voit hakea myös hakusanalla satukerho. Satukerho-nimeä käyttävät ilmeisesti lähinnä yhdistykset ja seurakunnat, kirjastoissa nimitys on useimmiten satutunti tai satutuokio.