Minun pitäisi tietää koulutehtävää varten, mikä on ollut suurin uutistapahtuma syntymäpäivänäni (12.4.1988). Mistä löytäisin tietoa aiheesta?

Kysytty

Minun pitäisi tietää koulutehtävää varten, mikä on ollut suurin uutistapahtuma syntymäpäivänäni (12.4.1988). Mistä löytäisin tietoa aiheesta?

Vastaus

Vastattu

Helsingin Sanomat on Suomessa varmasti paras lähde, kun tarvitsee etsiä suuria uutisia menneiltä vuosilta. Helmet-kirjastoissa on käytettävissä Helsingin Sanomien Aikakone-palvelu, jossa päivämäärän perusteella voi selailla digitoitua kyseisen päivän näköislehteä.