Minulla on taulu, jossa singneeraus k v luukkonen olisi kiva tietää hänestä jotakin. Itse en ole löytänyt hänestä mitään tietoja.

Kysytty

Minulla on taulu, jossa singneeraus k v luukkonen olisi kiva tietää hänestä jotakin. Itse en ole löytänyt hänestä mitään tietoja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen taiteilijaseuran Suomen kuvataiteilijat -tietoverkkomatrikkeli http://www.kuvataiteilijamatrikkeli.fi/ löytyy kuvataiteilija Kaarlo Luukkonen. Varmistaaksesi, onko kyse samasta Luukkosesta, taulusi singneerausta tulisi verrata Kaarlo Luukkosen muuhun tuotantoon.

Tietoverkkomatrikkeli on mahdollisimman kattava hakemisto kaikista Suomen ammattitaiteilijoista. Sen sijaan harrastelijataiteilijoista on valitettavasti vaikea löytää tietoa. Artikkelitietokanta Aleksi ei tunnistanut taiteilija K V Luukkosta, myöskään hakukone Googlella löytynyt hänestä tietoa.

9 ääntä

Kommentit

Olen pähkäillyt saman asian parissa. Sivulta apollo.fi löytyy useampiakin tauluja "KV Luukkonen". Itselläni on kaksi näitä samalla tavala signeerattuja. Mutta onko Kaarlo Luukkonen sama kuin KV. en osaa sanoa

I have 2 KV Luukkonen paintings. My grandparents brought them to U.S. and I inherited them. I have no idea what the value is. Can anyone help me?
Thank you.
John Wesa