Minulla on öljyvärimaalaus nimeltä ILTARUSKO SAIMAALLA,Lappeenranta ,Pusukioski 1986 Signeerauksena S.Pukki En ole löytänyt kyseisestä maalarista yrityksistäni…

Kysytty

Hei. Minulla on öljyvärimaalaus nimeltä ILTARUSKO SAIMAALLA,Lappeenranta ,Pusukioski 1986 Signeerauksena S.Pukki En ole löytänyt kyseisestä maalarista yrityksistäni huolimatta mitään tietoa. Löytyisikö tätä kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ikävä kyllä ei myöskään kirjaston matrikkelien tai muiden lähteiden kautta löytynyt tätä taiteilijaa.

0 ääntä
Asiasanat

Kommentit

Minä myös yritin etsiä tietoa S. Pukki taiteilijasta. Minulla on yksi hänen Koivumaisema ja yksi ruskainen maisema työ (ehkä Lapin maisema)