Mistä voisin löytää tietoa taiteilija E.Pietikäisestä (Erkki). Jonkin verran jo tiedän hänen taustoitaan, mutta eniten minua kiinnostaisi hänen taulujensa…

Kysytty

Hei,

mistä voisin löytää tietoa taiteilija E.Pietikäisestä (Erkki). Jonkin verran jo tiedän hänen taustoitaan, mutta eniten minua kiinnostaisi hänen taulujensa arvot?

Mistä löytyisi tietoa? Onko kuuluisa taiteilija?

Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Taiteilija Erkki Pietikäistä ei mainita kirjaston kuvataiteilijoiden matrikkeleleissa, eikä hänen taiteestaan ikävä kyllä löytynyt tietoa muistakaan lähteistä.

Taideliike Art Pispalalla on hänen töitään kokoelmissaan: ehkäpä sieltä saisitte tietoa:

http://www.artpispala.fi/galleria.html

4 ääntä

Kommentit

pietikäinen vaikutti hämeenlinnassa vimeiset 20 vuottaan.
loppu aikoina näkökyky heikkeni, ja hän maalasi suurempia töitä.esim.20x50.
hänet tunnetaan miniatyyreistaan.esim.3x6sm.usein sarjoina aiheista
maisemat.oli hyvin tuottelias.taulujen arvot muutamista kympeistä joihinkiin
satasiin.