Otsikko
Minulla on mielikuva, että Tsehovin kirjoittamaan tarinaan "Kosinta" olisi jatkokertomus. Jos sellainen on, niin mikähän se on?

Kysytty

Hei. Minulla on mielikuva, että Tsehovin kirjoittamaan tarinaan "Kosinta" olisi jatkokertomus. Jos sellainen on, niin mikähän se on?

Vastaus

Vastattu

Kosinta on Anton Tšehovin yksinäytöksinen  pienoisnäytelmä, jonka alaotsikko on yksinäytöksinen pila. Jatko-osaa siihen ei näyttäisi olevan.