Kalle Päätalon kirja Susipari v. 1971. Kysymys kuuluu, onko kirja vain näytelmäversiona vai onko se romaanimuodossakin? Minulla on nyt kirja näytelmänä, sivuja…

Kysytty

Kalle Päätalon kirja Susipari v. 1971. Kysymys kuuluu, onko kirja vain näytelmäversiona vai onko se romaanimuodossakin? Minulla on nyt kirja näytelmänä, sivuja 144 ja painos v. 1971. Kiitos, jos selvennät asian minulle.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Suomen kansallisbibliogragian Fennican mukaan Kalle Päätalon teos Susipari on nimenomaan näytelmä. Saman nimistä romaania Päätalo ei ole kirjoittanut. Susiparista on ilmestynyt kolme painosta, vuosina 1971, 1972 ja 1980.

https://fennica.linneanet.fi/vwebv/searchBasic