Otsikko
Minulla on kirjan nimi ja kirjailijan nimi kateissa. Juoni liittyy kiinalaiseen, joka löytää pienen amerikkalaisen tytön San Franciscon maanjäristyksen…

Kysytty

Hei!
Minulla on kirjan nimi ja kirjailijan nimi kateissa.
Juoni liittyy kiinalaiseen, joka löytää pienen amerikkalaisen tytön San Franciscon maanjäristyksen keskeltä ja kasvattaa hänet aikuiseksi.
Kuoltuaan jättää imperiuminsa tytölle, sekä kirjeen, jossa paljastaa olevansa nainen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Emme valitettavasti tunnistaneet etsimääsi kirjaa. Voit kokeilla vielä etsiä Kirjasammon kautta esimerkiksi hakusanalla 'maanjäristykset':
https://www.kirjasampo.fi/fi/search/kulsa/maanj%C3%A4ristykset