Otsikko
Minulla on haussa lapsena, noin vuosina 1986-1990, lukemani pienikokoinen kirjastonkirja, jossa kerrottiin usealla eri kielillä "minä rakastan sinua"…

Kysytty

Minulla on haussa lapsena, noin vuosina 1986-1990, lukemani pienikokoinen kirjastonkirja, jossa kerrottiin usealla eri kielillä "minä rakastan sinua". Kuvituksena oli muistaakseni aina sen maan tyttö ja poika, jonka kieli oli kyseessä, esim. "Jag älskar dig" kohdalla oli Ruotsin kansallispukumaisiin vaatteisiin puetut hahmot. Kuvituksen piirrosjälki oli ehkä sellainen "hellokittymäinen" eli hahmoilla oli isohko pää ja pistemäiset pienet silmät. En yhtään muista kirjan nimeä tai tekijää, mutta olisi hauska löytää se uudelleen.

Vastaus

Vastattu

Muistelemasi kirja on Joan Walsh Anglundin Sano se hänelle (Taikajousi, 1982).