Minulla lähtee viivakoodi kirjastokortista pois, sen kelmun mukana. Pitääkö minun tilata uusi kirjastokortti nyt?

Kysytty

Minulla lähtee viivakoodi kirjastokortista pois, sen kelmun mukana. Pitääkö minun tilata uusi kirjastokortti nyt?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Jos kirjastokorttisi on fyysisesti huonossa kunnossa, se vaihdetaan missä tahansa HelMet-kirjastossa uuteen maksutta. Asiaa on turha lykätä, vaikka laitteet koodin vielä lukisivatkin. Kuvauksen perusteella vanha kortti on tullut tiensä päähän. Modernit kortit ovat kestäviä, mutta eivät ikuisia.

Heikki Poroila