Otsikko
Minua kiinnostaisi löytää eräs lastenkirja, jonka nimen olen unohtanut. Tarinassa oli tyttö ja muistaakseni tämän isoisä, joka kaiketi toivoi aina sään olevan…

Kysytty

Minua kiinnostaisi löytää eräs lastenkirja, jonka nimen olen unohtanut. Tarinassa oli tyttö ja muistaakseni tämän isoisä, joka kaiketi toivoi aina sään olevan aurinkoinen tytön vieraillessa. Kirjassa olikin kauppa, josta isoisä pystyi ostamaan auringonsäteitä taivaalle. Säteet olivat eripituisia kultaisia tankoja. Kirjan painotus oli luultavasti tekstiä enemmän kauniissa kuvissa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pahoitteluni vastauksen viipymisestä. Valitettavasti emme onnistuneet löytämään etsimääsi kirjaa. Tunnistaisiko joku lukijoista sen?