Derek Landyn kirjoittama nuortenkirjasarja Keplo Leutokalma on seitsemänosainen trilogia, joista nyt on suomennettu viisi. Odottelemme innolla kahden viimeisen…

Kysytty

Derek Landyn kirjoittama nuortenkirjasarja Keplo Leutokalma on seitsemänosainen trilogia, joista nyt on suomennettu viisi. Odottelemme innolla kahden viimeisen osan suomennoksia. Olisiko teillä tietoa niiden ajankohdasta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tiedustelin asiaa Tammelta, ja sieltä kerrottiin, ettei Tammi näillä näkymin jatka Keplo Leutokalma -sarjan julkaisemista. Seuraavia osia ei siis ole tulossa suomeksi, jollei Tammi muuta päätöstä tai sarjan julkaisu siirry jollekin muulle kustantamolle.

Tammelle voi laittaa asiasta palautetta. Osoitteesta http://www.tammi.fi/kustannusosakeyhtio-tammi löytyvät kustantamon yhteystiedot.