Luin äskettäin Camilla Läckbergin kirjan "Kivenhakkaaja" ja tykästyin ihan täysin!! Aloin katselemaan kirjailijan muita romaaneja ja haluaisin lukea kaikki…

Kysytty

Hei!

Luin äskettäin Camilla Läckbergin kirjan "Kivenhakkaaja" ja tykästyin ihan täysin!! Aloin katselemaan kirjailijan muita romaaneja ja haluaisin lukea kaikki kirjat järjestyksessä tuosta Kivenhakkaajasta eteenpäin, mutta en osannut laittaa kirjoja järjestykseen vuosilukujen perusteella. Eli saisinko Läckbergin kirjat järjestyksessä Kivenhakkaajasta eteenpäin?

Kiitos paljon!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ilmestymisvuoden mukaisessa järjestyksessä oleva kirjasta löytyy Wikipediasta osoitteesta http://fi.wikipedia.org/wiki/Camilla_L%C3%A4ckberg. ”Mantelintuoksua lumimyrskyssä” tosin ei kuulu Erica Falckista kertovaan sarjaan.