Minkä vuoksi en voi varata Leif GW Perssonin kirjaa KEN LOHIKÄÄRMEEN SURMAA?

Kysytty

Minkä vuoksi en voi varata Leif GW Perssonin kirjaa KEN LOHIKÄÄRMEEN SURMAA?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirja on juuri saapunut kaupunginkirjaston hankinta-osastolle (30.6.), mutta ensimmäistäkään nidettä siitä ei ole vielä ehditty viedä kirjastotietokantaan. Odota vielä kärsivällisesti ja kun ensimmäinen nide ilmestyy HelMet:iin käsittely-tilassa, voit tehdä varauksen. Voit myös odottaa, niin kauan että se on jossakin hyllyssä-tilassa, joloin voit hakea sen sieltä kirjastosta ilmaiseksi.