Minkä runon ajatus on suunnilleen näin: "Rakkautemme oli kuin haavoittunut satakieli joten minun oli pakko tappaa se" ja miten sen sanamuoto oikeasti on?

Kysytty

Minkä runon ajatus on suunnilleen näin: "Rakkautemme oli kuin haavoittunut satakieli joten minun oli pakko tappaa se" ja miten sen sanamuoto oikeasti on?

Vastaus

Vastattu

Kukaan vastaajistamme ei tuntunut muistavan kyseistä runoa. Muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?