Otsikko
Hri, Kukahan on kirjoittanut seuraavat (muistini mukaiset säkeet): "Kyllä siitä selviää/ kun suutaan käyttää uskaltaa/ ja hoksaa tilanteen/ Kiitos!

Kysytty

Hei,
Kukahan on kirjoittanut seuraavat (muistini mukaiset säkeet):
"Kyllä siitä selviää/ kun suutaan käyttää uskaltaa/ ja hoksaa tilanteen/
Kiitos!

Vastaus

Vastattu

Välitin kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle. Palaan asiaan, mikäli joku siellä tietäisi. Vai muistaisikohan kukaan palvelumme seuraajista?