Minkä ikäiselle suosittelisitte Philip Pullmanin Universumien tomu -trilogiaa? Onko 10-vuotias selkeästi liian nuori?

Kysytty

Minkä ikäiselle suosittelisitte Philip Pullmanin Universumien tomu -trilogiaa? Onko 10-vuotias selkeästi liian nuori?

Vastaus

Vastattu

10-vuotias ei ole liian nuori lukemaan Philip Pullmanin Universumien tomu -trilogiaa, jos hän lukee muutenkin paljon. Kirjoista kuitenkin saa hieman enemmän irti, jos lukija on vähän vanhempi kuin 10-vuotias.