Minkä aineiston varaus maksaa? Olen nuori ja luen nuorten aikuisten kirjallisuutta, onko sen varaus maksutonta?

Kysytty

Minkä aineiston varaus maksaa? Olen nuori ja luen nuorten aikuisten kirjallisuutta, onko sen varaus maksutonta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aineiston varaaminen Tampereen kaupunginkirjastosta maksaa normaalisti yhden euron per varaus. Varausmaksua ei kuitenkaan peritä lasten ja nuorten osastojen aineistosta (kirjoista, dvd-levyistä, peleistä jne.) eikä alle 15-vuotiailta.

Varauksia on mahdollista tehdä myös muiden Pirkanmaan kirjastojen aineistoon. Nämä seutuvaraukset ovat kaikille maksullisia, ja niiden hinta on 2 euroa.

Lisää tietoa lainaamisesta, varaamisesta ja uusimisesta löytyy kaupunginkirjaston sivuilta: http://www.tampere.fi/kulttuuri-ja-vapaa-aika/kirjastot/lainaus-ja-pala….