Otsikko
Milloin on Juulian nimipäivä? Kun en löydä sitä tietoa mistään enkä omista nimipäivättömien kirjaa.

Kysytty

Milloin on Juulian nimipäivä? Kun en löydä sitä tietoa mistään enkä omista nimipäivättömien kirjaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pentti Lempiäisen Nimipäivättömien nimipäiväkirjassa ei mainita Juulia-nimeä. Muista etunimikirjoista löytyy tieto että Juulia on yksi Julia-nimen monista muunnoksista. Julian nimipäivää vietetään Suomessa 12.4.