Otsikko
Milloin hiljattain suomennettu Edward W. Saidin Orientalismi tulee kirjastoihin, Kannelmäen kirjastoon mieluiten.

Kysytty

Milloin hiljattain suomennettu Edward W. Saidin Orientalismi tulee kirjastoihin, Kannelmäen kirjastoon mieluiten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Edward W. Saidin teosta Orientalismi on tilattu 11 kappaletta Helsingin kaupunginkirjastoon. Kannattaa seurata tilannetta HelMetin kautta. Kun nidetietue on "Käsittelyssä"-tilassa, varauksen voi tehdä.

Helmet-aineistohaku:
http://www.helmet.fi/