Onko Jane Monheitin CD-levy Home tulossa lähiaikoina. Kiitos. Ystävällisin terveisin

Kysytty

Hei,

Onko Jane Monheitin CD-levy Home tulossa lähiaikoina. Kiitos.

Ystävällisin terveisin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkistin HelMet-kirjastojen hankintajärjestelmästä, että kyseistä levyä ei näy siellä, eikä se siten ole ainakaan ihan pian tulossa. Jos haluat, voit jättää levystä hankintaehdotuksen osoitteessa http://www.lib.hel.fi/fi-FI/Palaute/. Se ei suoraan takaa, että levyä varmuudella hankittaisiin, mutta ainakin sen hankkimista kokoelmiin silloin voidaan harkita.