En saanut alla olevasta kirjasta tietoa saatavuudesta tai sijainnista. Kuinka siis saan teoksen käsiini? Tekijä Clark, Peter Teoksen nimi European cities and…

Kysytty

Hei!
En saanut alla olevasta kirjasta tietoa saatavuudesta tai sijainnista. Kuinka siis saan teoksen käsiini?
Tekijä Clark, Peter
Teoksen nimi European cities and towns : 400 - 2000 / Peter Clark
Julkaisutiedot Oxford : Oxford University Press, 2009
Kieli englanti
Aineistolaji KIRJA / BOK
Asiakasarvio [Teosta ei ole arvioitu.] [Arvioi tämä teos!] [Arvioi tämä teos!] [Arvioi tämä teos!] [Arvioi tämä teos!] [Arvioi tämä teos!]
Pysyvä linkki http://www.helmet.fi/record=b1893693~S9*fin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Mainittu teos on tilattu Helsingin kaupunginkirjastoon ja sen nimeketiedot näkyvät HelMet-verkkokirjastossa, mutta eivät nidetiedot, eli kuinka monta kappaletta ja missä kirjastossa kyseistä teosta on. Teos on vasta hankinta- ja luettelointiosastolla eikä sitä ole vielä käsitelty kirjastokuntoon eikä niteitä viety rekisteriin eli kirja ei ole vielä varattavissa. Tilannetta kannattaa seurata HelMetistä. Teos kyllä sisältyy Helsingin yliopiston kirjastolaitoksen kokoelmiin.
https://helka.linneanet.fi/cgi-bin/Pwebrecon.cgi?Search_Arg=european+ci…