Milloin biologian valintakokeiden tulokset kerrotaan. Koe pidettiin 18.5.2017, eikä mistään löydy tarkkaa päivämäärää tulosten julkistamisesta.

Kysytty

Hei
Milloin biologian valintakokeiden tulokset kerrotaan. Koe pidettiin 18.5.2017, eikä mistään löydy tarkkaa päivämäärää tulosten julkistamisesta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Korkeakoulut tekevät yhteishakujen valintoja eriaikaisesti toukokuun loppupuolelta lähtien. Kaikki yhteishaun valintojen tulokset on julkaistava viimeistään 30.6.2017. Valintojen valmistumisen eriaikaisuudesta ja hakutoivejärjestyksestäsi riippuen valinnan tulokset ovat nähtävissä Oma Opintopolku -palvelussa yksilöllisesti.

https://opintopolku.fi/wp/valintojen-tuki/yhteishaku/korkeakoulujen-yht…