Otsikko
Onko jossakin julkaistu ammattikorkeakoulun pääsykoetehtäviä aiemmilta vuosilta, jotta voisi harjoitella tuleviin kokeisiin? Kokeissa on ainakin matemaattisia…

Kysytty

Hei!

Onko jossakin julkaistu ammattikorkeakoulun pääsykoetehtäviä aiemmilta vuosilta, jotta voisi harjoitella tuleviin kokeisiin? Kokeissa on ainakin matemaattisia tehtäviä, sekä loogisen päättelyn tehtäviä. Lisäksi on mm. äidinkieltä ja englantia.

Vastaus

Vastattu

Kyyti-kirjastoissa on joitakin oppaita ammattikorkeakouluun pyrkiville. Alla linkki kirjoihin:

https://kyyti.finna.fi/Search/Results?lookfor=ammattikorkeakoulu*+p%C3%A4%C3%A4syko*&type=AllFields&limit=20