Kysymys Rovaniemne kirjaston asiakkaan puolesta; Asiakkaalla on nyt Lumia -älypuhelimessa Windows 10, ja sen asennuksen jälkeen hän ei ole päässyt lataamaan…

Kysytty

Kysymys Rovaniemne kirjaston asiakkaan puolesta;
Asiakkaalla on nyt Lumia -älypuhelimessa Windows 10, ja sen asennuksen jälkeen hän ei ole päässyt lataamaan tarvittavaa Blue Fire -ohjelmaa. Mikä neuvoksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Bluefire Readerin nettisivujen (http://www.bluefirereader.com/windows-app.html) mukaan sovellus toimii vain seuraavilla Windows-versioilla: Windows 8.1, Windows 8, Windows 7 SP1. Eli käytännössä asiakas voi vain odotella, että sovelluksen tekijä päivittää sen tukemaan myös Windows 10 -versiota.

1 ääntä

Kommentit

Windows-puhelimille (Lumia) ei ole tällä hetkellä ohjelmaa, jolla Ellibsin e-kirjoja voisi lukea. BlueFire readeria ei siis voi asentaa Lumiaan