Miksi Viikin kirjasto ei ole mahdollisten noutokirjastojen listassa, kun yrittää tehdä varausta internetin kautta?

Kysytty

Miksi Viikin kirjasto ei ole mahdollisten noutokirjastojen listassa, kun yrittää tehdä varausta internetin kautta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Viikin kirjasto on suljettuna remontin vuoksi 27.10. - 11.11.2008. Tästä syystä se ei myöskään ole noutopaikkalistalla.