Miksi suomeksi käännettyä Nana 17 ei pysty varaamaan helmet sivuilta. Siinä sanotaan että (Ei varattavissa) ??

Kysytty

Miksi suomeksi käännettyä Nana 17 ei pysty varaamaan helmet sivuilta. Siinä sanotaan että (Ei varattavissa) ??

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Varauksen tekeminen onnistuu kyllä jonkin ajan kuluttua, mutta ei vielä, sillä suomenkielinen Nana 17 -sarjakuva on niin uusi, että se on vasta tulossa kirjastoon.