Otsikko
Miksi oodissa samaa konetta ei voi varata/käyttää uudestaan. tyhjiä koneita kyllä tässä riittää... joudun sulkemaan kaikki tyäni ja välilehdet yms ja…

Kysytty

miksi oodissa samaa konetta ei voi varata/käyttää uudestaan. tyhjiä koneita kyllä tässä riittää... joudun sulkemaan kaikki tyäni ja välilehdet yms ja siirtymään viereiselle koneelle, onko järkee vai ei...

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Keskustakirjasto Oodissa, ja myös muissa Helsingin kaupunginkirjaston kirjastoissa, on paitsi puolen tunnin jonotuskoneita, myös yhden tai kahden tunnin asiakastietokoneita. Puolen tunnin jonotuskoneita (Oodissa 1. kerroksessa) ei voi varata eikä käyttää useita kertoja peräkkäin, mutta  yhden tai kahden tunnin asiakaskoneen (Oodissa 2. kerroksessa) voi varata itselleen uudelleen, jos sitä ei ole joku muu varannut ennen sinua.

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Tyoskentele_ja_viihdy/Asiakastietokoneet(679)