Miksi mieheni profiiliin ei tallennu lainatut teokset eli lainaushistoriaa ei ole?

Kysytty

Miksi mieheni profiiliin ei tallennu lainatut teokset eli lainaushistoriaa ei ole?

Vastaus

Vastattu

Helmet kirjaston lainaushistorian saa näkyviin, kun kirjautuu Helmet sivuille nettiselaimessa ja napsauttaa omissa tiedoissa Lainaushistorian tallentumaan. Taskukirjastossa lainaushistoria tulee näkymään uusimman päivityksen myötä. https://trepo.tuni.fi/bitstream/handle/10024/67600/951-44-6613-6.pdf?sequence=1