Miksi kannelmäen kirjaston lainat erääntyvät esim. Antti Hyryn Uuni teoksen kohdalla vasta kesäkuussa???

Kysytty

Hei,
miksi kannelmäen kirjaston lainat erääntyvät esim.
Antti Hyryn Uuni teoksen kohdalla vasta kesäkuussa???

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kannelmäen kirjasto on suljettu 29.3.2010 alkaen Kanneltalon muutos- ja laajennustyön yhteydessä toteutettavan ilmastointiremontin vuoksi.
1.3. lähtien Kannelmäen kirjaston aineiston eräpäivä on 30.06.2010, viikon lainoissa 22.3. lähtien. Kirjasto avataan kesäkuun puolivälissä.