Miksi HelMet-kirjaston kirjahaun tuloksista ei näe enää sivumääriä? Kirjojen syvyyttä on todella vaikea arvioida.

Kysytty

Miksi HelMet-kirjaston kirjahaun tuloksista ei näe enää sivumääriä? Kirjojen syvyyttä on todella vaikea arvioida.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjojen sivumäärä löytyy, kun painaa kirjan nimestä ja rullaa sitten kirjastojen alapuolelle kohtaan Teoksen tiedot. Siellä kohdassa ulkoasu on mainittu kirjan sivumäärä.