Miksi en pysty varaamaan yhtä kirjaa? Chris Ryan:in Warlord löytyy valikoimasta 1 kpl ja yksi varaus, mutta en pysty asettamaan itseni jonoon.

Kysytty

Hei,

Miksi en pysty varaamaan yhtä kirjaa? Chris Ryan:in Warlord löytyy valikoimasta 1 kpl ja yksi varaus, mutta en pysty asettamaan itseni jonoon.

Vastaus

Vastattu

Hei, ensimmäisen varauksen tehnyt on ehtinyt tehdä varauksensa kirjaan silloin, kun tilattua kirjaa vielä odotettiin tulevaksi. Jostain syystä Espoo on perunut kirjan tilauksen, mutta varaus on jäänyt roikkumaan tuohon tietueeseen, vaikka yhtään kappaletta ei kirjastoon ole tulossa. Olin yhteydessä Helsingin puolen hankintaan ja kyselin onko mahdollista tilata kirjaa. Valitettavasti vastausta ei nyt heti saada. Sinun kannattaa seurata Helmetistä tilanteen kehittymistä. Jos kirja voidaan tilata on varauksen jättäminen tämän jälkeen taas mahdollista. Hyvä, että otit yhteyttä ja toivotaan, että kirja saadaan tilattua kirjastoon.