Otsikko
Tiedustelen onko valikoimaanne tulossa lähiaikoina uutuuskirja -KUN SUOMI-ROCK PURI JA LÖI. Kirjoittajat Valtonen, Konttinen ja Starck. Julkaisija Bazar …

Kysytty

Hei ! Tiedustelen onko valikoimaanne tulossa lähiaikoina uutuuskirja -KUN SUOMI-ROCK PURI JA LÖI. Kirjoittajat Valtonen, Konttinen ja Starck. Julkaisija Bazar -kustannus .

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyllä kirja on tilattu Kouvolassa pääkirjaston ja Haanojan kirjastoon. Tällä hetkellä varauksia on yksi, joten varaamalla teoksen saat sen heti kun se tulee kirjastoihin ja saadaan lainauskuntoon. Varauksen voit tehdä
nettivarauksena itse tai käymällä tai soittamalla kirjastoon.