Miksi en pääse omiin tietoihini? Kirjautuessani tulee ruudulle "haku ikkuna", joka kyllä toimiin normaalisti, mutta ruudun oikeasta yläkulmasta puuttuu nimeni,…

Kysytty

Miksi en pääse omiin tietoihini?
Kirjautuessani tulee ruudulle "haku ikkuna", joka kyllä toimiin normaalisti, mutta ruudun oikeasta yläkulmasta puuttuu nimeni, siinä vain tekstit "oma korini ja kirjaudu ulos".

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet-palvelusivuston käytössä on ollut viime aikoina tilapäisiä häiriöitä mm. kirjautumisessa ja hakutoiminnoissa. Nyt häiriötilanne on jo ohi. Mikäli mainitsemanne ongelma toistuu, pääsette Omiin tietoihin perinteisen Helmet-haun kautta osoitteessa luettelo.helmet.fi.

Pahoittelen häiriöstä aiheutunutta vaivaa.

http://www.helmet.fi/fi-FI