Mikä on suurin maalla elänyt lihansyöjädinosaurus. Kuulin että T. Rex ei olekaan suurin.

Kysytty

Mikä on suurin maalla elänyt lihansyöjädinosaurus. Kuulin että T. Rex ei olekaan suurin.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uusin tieto aiheesta löytyy osoitteesta http://www.ZoomDinosaurs.com, josta valitset kohdan Dinonews. Sieltä löytyy toisena artikkeli Biggest Carnivore Found in Argentina. Juttu on päivätty 29.4.1999, joten tieto on ainakin tuore. Kyseessä on theropod, joka oli isompi kuin gigantosaurus (joka on isompi kuin T.rex. Myös toinen linkki löytyy smasta listasta: New Theropod Found in England, kesäkuulta 1998, voit itse vertailla kumpaa arvellaan suuremmaksi.