Mikä on se lasten laulu tai runo, joka menee näin:" Oli Minnalla pääsiäismuna." Muna aina halkesi ja alta tuli uudenvärinen muna ja lopuksi tuli kultainen muna…

Kysytty

Mikä on se lasten laulu tai runo, joka menee näin:" Oli Minnalla pääsiäismuna." Muna aina halkesi ja alta tuli uudenvärinen muna ja lopuksi tuli kultainen muna. Toivoisin sana- ja säveltietoja. Kiitos

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Minnan pääsiäismuna löytyy Marjatta Pokelan lastenlaulukokoelmasta Eveliinan lauluja. Siinä on sanat ja nuotit kosketinsoittimille. Leppävaaran kirjastosta teos on tällä hetkellä lainassa, mutta sitä löytyy monista pääkaupunkiseudun kirjastoista.