Otsikko
Olen jo pidemmän aikaa etsiskellyt Hottentotti-laulun sanoja. Kappale alkaa siis "Oli kerran Afrikassa ???-joella, pikkupoika Huua-kotti, musta kuin pesty…

Kysytty

Olen jo pidemmän aikaa etsiskellyt Hottentotti-laulun sanoja. Kappale alkaa siis "Oli kerran Afrikassa ???-joella, pikkupoika Huua-kotti, musta kuin pesty noella. Eli mistähän mahtaisin löytää nuotit/sanat ko. lauluun.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hottentottilaulun, san. ja säv. Thorbjörn Egner, sanat ja nuotit löytyvät esim. teoksista Suuri Toivelaulukirja 6 ja Suuri Lastenlaulukirja 2. Molempia teoksia löytyy useista kirjastoista. Tarkan saatavuuden voit katsoa pääkaupunkiseudun kirjastojen Plussa-aineistotietokannasta http://www.libplussa.fi/.

1 ääntä

Kommentit

Hottentottilaulun sanoittanu Jukka Virtanen !!!