Olen tekemässä pro-gradua lasten (ikä 0-3v) lauluista ja loruista eri kieliä puhuvissa maissa (kielet: ranska, espanja, suomi, bulgaria, englanti). Löytyykö…

Kysytty

Hei! Olen tekemässä pro-gradua lasten (ikä 0-3v) lauluista ja loruista eri kieliä puhuvissa maissa (kielet: ranska, espanja, suomi, bulgaria, englanti). Löytyykö tähän liittyvää materiaalia?
Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Helmet kirjastoista löytyy lastenlaulu ja -lorukirjoja eri kielillä.

Millaista tietoa tarvitsisit?
Lauluja ja Loruja eri kielillä, vaiko tutkimustietoa aiemmasta?
Jos tutkimus kiinnostaa, löydät sopivaa materiaalia varmaan Yliopiston kirjastoista.

Tarkempi kirjasto riippuu siitä, mikä on tutkielmasi näkökulma.
Lorujen ja laulujen kehitys, vertailu, perinteet vaiko jokin muu...