Otsikko
Onkohan Vladimir Šainskin säveltämää suosittua lastenlaulua "Когда мои друзья со мной" suomennettu?

Kysytty

Onkohan Vladimir Šainskin säveltämää suosittua lastenlaulua "Когда мои друзья со мной" suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Krokotiili Genan syntymäpäivälaulun (Minä soitan harmonikkaa) säveltäjän Vladimir Šainskin Kogda moi druzja so mnoi (Kun ystävät ovat kanssani) –laulun esitystä tai sanoitusta suomen kielellä ei valitettavasti löytynyt käytettävissämme olevista musiikkitietokannoista eikä muista tiedonlähteistä.