Otsikko
Mistä löytyisi runo jossa koira Kirjalainen tunnustaa rakkautensa kirjoihin. Sen on Elina Salo esittänyt radiossa vuosia siten.

Kysytty

Mistä löytyisi runo jossa koira Kirjalainen tunnustaa rakkautensa
kirjoihin. Sen on Elina Salo esittänyt radiossa vuosia siten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Runon nimi on Kirjastokoira Kirjalainen. Se löytyy ainakin vuonna 1979 ilmestyneeltä lastenlaululevyltä Täti Monika. Sanoittajaksi on merkitty E. Mäkinen.